środa, 10 sierpnia 2011

Surówka z kapusty pekińskiej

Najlepsze surówki z kapusty pekińskiej robi moja mama :) Postanowiłam podpatrzeć ją w kuchni i zrobiłam też taką surówkę. Polecam!

Surówka z kapusty pekińskiej

Składniki na 3-4 porcje:

pół główki kapusty pekińskiej
1-2 marchewki
1 jabłko
mała cebula (u mnie szczypiorek)
1 duży ogórek kiszony
przyprawy: sól, pieprz
sok z cytryny
2 łyżki majonezu
2 łyżki jogurtu naturalnego
1/4 łyżeczki cukru
pół łyżeczki musztardy

Wykonanie:
Liście kapusty myjemy i kroimy w paseczki. Marchew i jabłko obieramy i trzemy na wiórki. Jabłko skrapiamy sokiem z cytryny. Ogórek kroimy w paseczki. Cebulę drobno siekamy. Wszystkie składniki mieszamy w misce. Majonez, jogurt naturalny, musztardę, cukier, sól i pieprz mieszamy i dodajemy do surówki. Mieszamy i na chwilę odstawiamy.



18 komentarzy:

  1. Zrobione, zjedzone - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam !!!!! wyszła pyszna

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszna surówka. Zaserwowałam dziś na obiad. Na pewno będę powtarzać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest naprawdę przepyszna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pycha !! Dodałam por zamiast cebuli i trochę natki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczna i bardzo smaczna , dziękuję bardzo , że mogłam skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. stała się moją inspiracją, dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje!.......polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Surówka przepyszna! Zaserwowałam ją dziś do obiadu i na stałe zagości w moim menu ;)
    Rewelcyjny blog, slowa uznania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję wszystkim :) Cieszę się, że smakowało.

    OdpowiedzUsuń
  11. Surówka wyszła pyszna, aż chce się ją jeść samą. Nie wiedziałam, że można zrobić takie cudo z pekińskiej. Dziękuję za przepis;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Surówka przeprzepyszna!! Robiłam ja z podwojonej porcji skladnikow na 2 dni, ale niestety drugiego dnia nie doczekala bo zostala zjedzona na kolacje ;) Po prostu rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. mnie również smakowała,,,,, ;))

    OdpowiedzUsuń

Aby dodać komentarz nie trzeba posiadać żadnego konta, najprościej wybrać opcję Anonimowy i podpisać się pod komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...