poniedziałek, 2 lipca 2012

Risotto z kurczakiem i warzywami

Szybkie, smaczne i kolorowe risotto warzywami i kurczakiem. Polecam!



Risotto z kurczakiem i warzywami

Składniki na 4 porcje:

szklanka ryżu do risotto
600ml bulionu warzywnego
1 cebula
ząbek czosnku
1 duża pierś z kurczaka
mrożonka warzywna (u mnie marchew, kalafior, brokuł)
łyżka masła
łyżka śmietany
łyżka tartego parmezanu
przyprawy: sól, pieprz

Wykonanie:
Pierś kurczaka oprószamy solą i pieprzem i smażymy na rozgrzanym tłuszczu. Studzimy i kroimy w paseczki.
Cebulę i czosnek drobno siekamy, podsmażamy na łyżce oliwy. Wsypujemy ryż i podsmażamy, aż się zeszkli. Następnie stopniowo podlewamy bulionem i mieszamy często. Gdy ryż jest już prawie miękki dodajemy mrożone warzywa i kurczaka i dusimy całość, aż warzywa będą miękkie. Na koniec dodajemy masło, śmietanę oraz parmezan, doprawiamy do smaku w razie konieczności i od razu podajemy. 


3 komentarze:

  1. Spróbowałam i wyszło super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Własnie jestem po tym obiadku, pycha :) Tylko parmezanu wrzuciłam więcej bo lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. zrobiła i jest pyszne , smakowało mojej rodzince , zamiast kalafiora dąlam pieczarki i papryke , dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń

Aby dodać komentarz nie trzeba posiadać żadnego konta, najprościej wybrać opcję Anonimowy i podpisać się pod komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...