poniedziałek, 25 marca 2013

Ciasteczka z masłem orzechowym i kawałkami czekolady

Ciasteczka przypominające pieguski, lecz w skład ciasta wchodzi masło orzechowe. Masło może być smooth lub crunchy. U mnie crunchy z kawałkami orzechów. Do tego duże kawałki czekolady... Mmmm rozkosz dla podniebienia! Polecam!




Ciasteczka z masłem orzechowym i kawałkami czekolady

Składniki na około 30 sztuk:

1,5 szklanki mąki
łyżeczka sody oczyszczonej
300g masła orzechowego (u mnie crunchy)
60g miękkiego masła
szklanka brązowego cukru
2 jajka
łyżeczka ekstraktu z wanilii
100g ciemnej czekolady drobno pokrojonej

Wykonanie:

Masło orzechowe ucieramy z masłem i cukrem. Dodajemy po 1 jajku i miksujemy. Wlewamy ekstrakt i miksujemy do połączenia składników. Mąkę mieszamy z sodą, dodajemy do ciasta i mieszamy. Na końcu wsypujemy czekoladę i mieszamy. Łyżką lub małą łyżką do lodów wykładamy ciasto na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia. Pieczemy około 15 minut w 180 stopniach.



Źródło: ciasteczka z masłem orzechowym.


Akcja: "Love masło orzechowe"


5 komentarzy:

  1. Masło orzechowe i czekolada? To coś dla mnie :) Urocze ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko wygląda!Jak zrobiłam smakowała jak pokarm dla bogów :P ! Moja rodzinka objada się twoimi pysznościami od rana do wieczora! ~~~~

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadam, żeby napisać, że robiłam, nieco przepis zmodyfikowałam i część mąki np zastąpiłam ilością mielonych orzechów...ale EFEKT...MNIAM!
    teraz znowu będzie trzeba masło orzechowe kupić na ciasteczka, bo są pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Modyfikacje są nawet wskazane, każda partia ciasteczek będzie smakować inaczej :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Aby dodać komentarz nie trzeba posiadać żadnego konta, najprościej wybrać opcję Anonimowy i podpisać się pod komentarzem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...